28 Haziran 2012 Perşembe

Yeni Kurulan Şirketler İçin İdeal

Son dönemlerde yaşanan ekonomik krizler sebebiyle yeni bir şirket kurmak yeterince zor; en önemli kural ise maliyetleri düşürmek! Yeni bir şirket kurduğunuzu düşünelim; yasal adres için bir ofis kiralamanın zorluklarını elbette ki tahmin edersiniz; elektrik, su, internet faturaları, temizlik hizmetleri,sekreterya, kırtasiye malzemeleri vb. bu liste uzar gider. Sanal ofisin farkı da burada başlıyor; bu listedeki giderlerinizin hepsini ortadan kaldırmış oluyorsunuz.


Sanal ofisin en güzel avantajlarından biri de sekreteryanın telefonlarınıza şirketinizin adıyla cevap vermesidir. Diğer yandan herkesin aklına bu kadar fazla firma varken benim telefonlarıma nasıl bakılacak sorusu geliyor. Rahat olun! Siz telefon hizmeti istediğinizde; sizin adınıza bir hat tahsis ediliyor ve müşterileriniz aradığında telefonlarınız şirketinizin ismiyle açılıyor. Sonrasında müşterinizin bilgileri alınıp anında e-mail yada telefon yoluyla size bildiriliyor, böylece normalde kiralayacağınız bir ofiste sekreteryaya ayıracağınız maliyetten tamamen kurtulmuş oluyorsunuz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder