23 Temmuz 2012 Pazartesi

Sanal ofis mi arıyorsunuz? Dikkat edeceğiniz noktalar..



Sanal ofis henüz yeni başlamış birkaç yıllık bir kavram olduğundan hakkında çok fazla bilgi bulmak mümkün olmayabiliyor. Sanal ofis kiralamaya karar verdiyseniz görüşmeye gittiğinizde dikkat etmeniz gereken noktalara da değinmek isterim.

1.Sekreterya. Sekreterya hizmeti tamamen ücretsiz mi? Yoksa belli bir telefon görüşme sayısı sınırı olup sonrasında ücretlendirme var mıdır?
2.Sekreterya. Sekreterya hizmeti bütün çalışanlarınızı kapsıyor mu? Çalışanlarınızın telefonlarına da sanal ofis sekreteryasının cevap vermesini istediğinizde ekstra ödeme yapmanız gerekiyor mu?



3.Mesai saatleri. Sanal ofis kullanımında mesai saatleri ile ilgili kısıtlamalar var mıdır?

4.Toplantı odası kullanım saatleri. Müşterinizle acil bir görüşme yapmanız gerekti ve toplantı odası rezervasyonu için aradığınızda bütün toplantı odalarının o gün dolu olduğunu öğrendiniz. Sanal ofis hizmeti veren firma bu konuda nasıl bir çözüm öneriyor?

5.Toplantı odası ücretleri. Toplantı odalarının saatlik ücreti nedir? Toplantıdayken asistana ihtiyaç duyarsanız böyle bir hizmetleri var mıdır?




6.Günlük ofis kiralama. Günlük ofis kiralamak istediğinizde fiyatlandırma nasıldır? 3 kişilik bir ofiste 4 kişi çalışmak isterseniz fiyatlandırması nasıl olur?

7.Sözleşme süresi. Sözleşme süreleri ne kadardır? Sözleşme tarihi sona erdiğinde onay alındıktan sonra otomatik olarak yenilenir mi?

8.Rakip firmalar. Çalıştığınız sektörden rekabet içinde olduğunuz firmalar olacak mı?

9.Güvenlik. Dosya ve evraklarınızı bırakabileceğiniz size ait kilitli bölümleriniz olacak mı?



10.Şirket kuruluşu. Şirket açılışı için vergi dairesine başvurduktan sonra açılış ve yoklama süreci nasıl ilerliyor?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder