19 Temmuz 2013 Cuma

İşinizi eOfis’ de kurun; siz işinizi, onlar ofisinizi yönetsin!

Özellikle lokasyon anlamında İstanbul’un en önemli stratejik bölgelerinde yer alan eOfis, gerek dekorasyonu, gerekse sunduğu hizmetlerle hazır ofis ortamının yanı sıra insanların keyifle çalışabileceği alanları çok uygun imkânlarla sunuyor. eOfis ile yatırım yapmadan, genel gideri olmadan, idari personel gideri olmadan, esnek sürelerle tam donanımlı bir hazır ofise hemen sahip olabiliyorsunuz.

Kurulduğu günden bu yana kullanıcılarının %45’inin yabancı şirketler olduğunu belirten Arzu Kaliç, Amerika ve Avrupa’da oldukça yaygın olan bu sistemin ülkemizde de gün geçtikçe özellikle yabancı firmalar ve yeni girişimciler tarafından tercih edileceğini belirtti.

Henüz yolunda başında olmasına rağmen hedeflerinin ulusal bir firma olarak Türkiye hazır ofis sektöründe ciddi bir paya sahip olmak istediklerini söyleyen Kaliç, 2011 yılında Dünya Ticaret Merkezi EGS Business Park bloklarında açtığımız ofisimize; 2013 yılında Ataşehir Flora Residence, İstiklal caddesi Elhamra Han ve Bakırköy Marmara Forum AVM Garden Office, Kartal Hukukçular Towers’ı de ekleyerek ofis sayılarını her geçen gün daha da arttıracaklarını belirtti. Ankara ve İzmir’de de ofis açacaklarını belirten Kaliç; eOfis’in daha sonraki planları arasında yurt çapında diğer illerde özellikle iş ortaklığı ile büyümeyi hedeflediklerini sözlerine ekledi.

En son teknoloji ile hazırlanmış ofis alanlarının yanı sıra özellikle pek çok ofiste bulunmayan uluslararası görüşmelerinizi rahatlıkla ve sorunsuz olarak yapabileceğiniz yüksek kalitedeki toplantı salonları, ortak çalışma alanlarının yanı sıra özel çalışma alanları ile birbirinden farklı özeliklerde lüx ve prestijli alanları çok ucuz maliyetlerle sahip olmanızı sağlıyor.

Rakiplerinden farklı bir yerde olmayı hedefleyen Ortak ofis kullanımı ve kullandıkça öde sistemiyle de dünyada ve Türkiye’de diğer hazır ofislerden ayrılan eOfis, bu sistemle vaktinin çoğunu ofis dışında geçiren iş sahipleri için günlük, saatlik kullanım gibi sıra dışı bir seçenek sunuyor. Bu sayede eOfis’de, firmalar ihtiyaçlarına paralel olarak büyüyüp daha büyük alanları veya küçülüp daha küçük alanları kullanma imkânı sunuyor.

Ayrıca mali müşavir, hukuk müşaviri, denetçiniz ve teknik danışman gibi bir şirketin en önemli birimleri ile isterseniz beraber çalışma imkânı da bulabiliyorsunuz. Yeşilköy, Bakırköy, Ataşehir, Kartal ve İstiklal caddesi üzerindeki 5 stratejik noktada prestijli ofis hizmeti veren eOfis, aylık 500 TL’ ye tüm ofislerini kullanma imkânı sunuyor.

İster masada, ister ev rahatlığında çalışın…

Şirket sahiplerine ev rahatlığında çalışma imkanı sunan eOfis, rahat koltuklarla dizayn ettiği çalışma ortamlarıyla tercih edenlere konforlu ve rahat çalışma imkanı sunuyor.

Siz işinizi yapın, biz ofisinizi yönetelim!

Çalışanları ofis ortamındaki tüm yorucu detaylardan uzaklaştırarak onların işlerine yoğunlaşmasına imkân tanıyan eOfis, sekreterlik, temizlik, posta-kargo takibi, internet, elektrik, stopaj, otopark, ısınma, soğutma, güvenlik ve daha pek çok genel gider ve ayrıntının yanı sıra misafirlerinizin ulaşımını sağlamak amacıyla özel şoför hizmeti de veriyor.

Telefon görüşmelerinizi hiç böyle bir odada yaptınız mı?

Dekorasyonu ile farklılığını hissettiren eOfis’ de, en dikkat çekici detaylardan biri de ofis dışına çıkmadan telefon görüşmelerinin daha sessiz ve sakin bir ortamda yapılmasına olanak sağlayan telefon görüşme odası. Çok şık ve konforlu olarak tasarlanan oda, ses geçirmezlik ve klima gibi özellikler taşıyor.

eOfis avantajları:
· Yatırım yok.
· Hiç bir genel gider yok.(Elektrik, aidat, internet, otopark, temizlik, güvenlik, stopaj)
· Genel personel gideri yok (Sekreter, Mutfak personel)
· Esnek kontrat süresi
· Telefonlarınıza bakan Resepsiyonist
· Tam donanımlı Toplantı odalarını ve ofisleri kullandıkça ödeme.
· Ofis içinde ihtiyaçlara göre hızlı büyüme ve küçülme.

KAYNAK: İnşaat&Yatırım Dergisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder