25 Nisan 2013 Perşembe

Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi başladı...


Gençlik ve spor bakanlığı ile KOSGEB işbirliği altında düzenlenen Uygulamalı Girişimcilik Eğitiminin 2. dönemi Adıyaman, Ankara, Aksaray, Bursa, Diyarbakır, Erzurum, İstanbul, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa ve Trabzon illerinde verilmek üzere başlamıştır.

Sadece bu illerde düzenlenecek ve ücretsiz olarak verilecek girişimcilik eğitimini başarıyla tamamlayan ve sertifikalarını almaya hak kazanan girişimciler KOSGEB’ in yeni iş kuranlara verdiği 30 Bin TL’ ye kadar hibe ve TL'ye kadar faizsiz krediye başvuru hakkına sahip oluyorlar.

Eğitim içeriği:
Genç Girişimciler İçin Uygulamalı Girişimcilik Eğitimi aşağıda belirtilen dört ana modülden oluşan toplam 70 saatlik sınıf içi ders ve atölye çalışmalarını kapsar.

1. Modül; girişimcilik özelliklerinin sınanması, iş fikri geliştirme ve yaratıcılık egzersizlerine kapsayan 8 saatten oluşur.
2. Modül; iş planı kavramı ve öğelerini (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) kapsayan 18 saatten oluşur.
3. Modül; iş planı öğelerinin pekiştirilmesine yönelik atölye çalışmalarını (pazar araştırma, pazarlama planı, üretim planı, yönetim planı, finansal plan) kapsayan 24 saatten oluşur.
4. Modül; iş planının yazılması ve sunumunda dikkat edilecek hususları kapsayan 20 saatten oluşur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder